السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ، میرا آپ سے ایک سوال ہے کہ کیا “Ayanullah / ایان اللہ” نام رکھنا اسلام میں درست ہے؟ اس نام کا مطلب “اللہ کی نشانی / اللہ کی طرف سے ظاہر ہونا” بتایا جاتا ہے۔ براہِ مہربانی شریعت کی روشنی میں اس نام کے بارے میں رہنمائی فرمائیں کہ یہ نام رکھنا جائز ہے یا نہیں؟ جزاکم اللہ خیراً، والسلام
لفظ ایان (یا کی تشدید کے بغیر) عربی ڈکشنری میں تلاش بسیار کے باوجود نہیں مل سکا، لہذا ایان اللہ نام رکھنے کے بجائے حضرات انبیاء کرام علیہم السلام یا حضرات صحابہ کرام رضوان اللہ علیہم اجمعین کے ناموں میں سے کسی نام کا انتخاب کیا جائے تو زیادہ بہتر ہے۔
ففي المحيط البرهاني: روي عن رسول الله صلى الله عليه وسلم، قال: «سموا أولادكم أسماء الأنبياء وأحب الأسماء إلى الله تعالى؛ عبد الله، وعبد الرحمن» قال الفقيه أبو الليث: لا أحب للعجم أن يسموا عبد الرحمن عبد الرحيم؛ لأن العجم لا يعرفون تفسيره، فيسمونه بالتصغير، وروي عن النبي عليه السلام: أنه نهى أن يسمى المملوك نافعاً أو بركة، أو ما أشبه ذلك، قال الراوي:؛ لأنه لم يحب أن يقال: ليس ههنا بركة، ليس ههنا نافع إذا طلبه إنسان، وفي الأثر: «لا يقول الرجل عبدي وأمتي، بل يقول: فتاي وفتاتي» .
وفي «الفتاوى» : التسمية باسم لم يذكره الله تعالى في كتابه ولا ذكره رسول الله عليه السلام، ولا استعمله المسلمون تكلموا فيه، والأولى أن لا تفعل. (5/ 382)